0
Metzeler Racetec RR sport motorgumi
No persze mondhatnánk, most, hogy a Pirelli tulajdonolja a Metzeler-t, így lehet inkább csak a név változott, az abroncs annyira nem is. De igazság szerint a Pirelli a rövid pályaversenyekre, illetve a track gyakorlásra koncentrál inkább, míg a Metzeler utcai (RR – Road Race) sport 'verseny'abroncsokat szeretne inkább gyártani.
A Racetec RR-t három különböző keverékkel lehet megvásárolni, a K1 egy szuper lágy, a K2-es lágy, és a K3-as egy utcai verseny abroncs, mely ha pályán használjuk, másodpercekkel lassabb az előzőektől. Az futófelületben rengeteg karbon van, ez adja a lágy, tapadós, gyorsan melegedő érzést. Mindazonáltal viszont nem egy élettartam győztes ez a keverék.
Az RR a limiteket elérve is stabil kezelhetőséget biztosít, aki kiismeri ennek a sport motorguminak a határait, annak remek élményben lehet része, de érdemes vele vigyázni, mert nem jelzi olyan egyértelműen a határait.
Bridgestone RS10
Ezzel szemben a RS10-es sokkal megbocsátóbb, és ez azoknak, akik nem leszerződött versenyzők, nagyon sokat jelenthet. Kiváló sport gumikeverékének köszönhetően az abroncs kegyetlenül gyilkolható, mégsem csinál egyetlen tévedést sem, a kiszámíthatóan tapadó lágy keverék elsimítja lovasa esetleges hibáit.
Talán egyetlen hiányossága ennek a sport motorguminak, hogy a futófelület hornyai nem elégségesen vezetik el a csapadékot, akár komoly csúszkálássá is válhat egy esős napon való lelkes motorozás.
Bridgestone S21 és Pirelli Diablo Rosso 3 sport motorgumik
A Racetec RR egy agresszív, az RS10-es némileg amatőrebb sport motorgumi. Az S21-es és a Diablo Rosso 3 már sokkal inkább utcai közlekedésre alkalmas abroncsok. Ha pályára szeretné kivinni ezeket valaki, bizonyára nem bánja majd az másodpercekkel lassabb köröket, pályára célszerű azonban a Pirellivel menni, gyorsabb a S21-nél és a profilja is alkalmasabb a gyors döntött kanyarokhoz.
A középső keményebb kopósáv mindössze 20 százalékos, így a két oldalon lévő lágyabb keverék a karcsú kanyarodási szögekben is megfelelő tapadást nyújt. Külön megemlítendő, hogy a nagy mennyiségű szilika tartalomnak köszönhetően az abroncsok jó tapadást biztosítanak a hideg, nyirkos őszi, illetve tavaszi napokon is.
Végezetül nézzünk meg egy nagyon megbízható esőmenőt. A keverék elkészítéséhez szennyeződésektől mentes szilika komponenseket használtak, a mély és széles vízelvezető csatornákat röviden tartották, ezzel biztosítva lett a csapadék mentesítés, de a pálya tapadási adottságok sem vesztek el.
A MultiGrip Technology egy remek fejlesztése a Continentalnak, mely nem használ se kettős, se tripla keveréket a futófelület kialakításához, hanem a keményebb középső részektől a szélekig haladva fokozatosan lágyul a keverék összetétele, így egy sokkal kiszámíthatóbb, sokkal könnyebben irányítható sport motorgumit kapunk, mely esőben is remekül megállja a helyét.
Üzenetét megkaptuk.
Kollégáink 1-2 munkanapon belül válaszolnak kérésére.
Ez a termék a Koronavírus miatt kialakult gyártói és szállítói leállások következtében nem rendelhető. Kérem válasszon olyan terméket amely raktáron van.