Motorgumi

kereső

Szélesség: Magasság: Átmérő:
Gumi méret
Gumi méret
Márka: Kategória:
Új gumik Használt gumik
Szélesség: Átmérő:
Márka: Kategória:
Új gumik Használt gumik

Michelin Power RS sport motorgumi

Az új Michelin Power RS-nek elég nagy rést kellett betöltenie a gyártó paletáján, hiszen mind a Super Sport EVO-t, mind a Pilot Power 3-at egyszerre kell helyettesítenie. A Super Sport EVO remek száraz teljesítményeit nem volt könnyű összekombinálni a Pilot Power 3 kényelmével és kitűnő nedves tapadásával. De a Michelin büszkén állítja, hogy sikerült, nincs is más hátra, mint hogy utánajárjunk ennek.

Nézzük a fejlesztések részleteit


A Michelin által megadott részletek eléggé imponálóak voltak. A spanyolországi Cartagena-i pályán 3,5 másodperccel volt gyorsabb szárazon és közel 3 másodperccel gyorsabb a nedves felületen a felmenőinél.

A Power RS sport motorgumikat három különböző kontinens öt versenypályáján fejlesztették, és a 15 prototípust 54 különböző motoron tesztelték a kétéves fejlesztési időszak alatt.

Tekintettel arra, hogy a Power RS nem verseny motorgumi, ezek a mínusz másodpercek feleslegesek is lehetnének, ha a közúti stabilitás és agilitás kárára jöttek volna létre, de ez szerencsére nem így van.

BMW_S1000RR_track_right_side


A Power RS sport motorgumi technológiai részletei


A Michelin évente 700 millió eurót fordít technológiai fejlesztésekre, aminek csak egyik része a sebesség növelése, a motorgumik számtalan más területére is éppolyan figyelemmel koncentrál a gyártó.

A hátsó abroncs a vadonatúj ACT+ technológiát kapta meg, mely kulcsfontosságú volt a stabilitás és kezelhetőség magas szintre emeléséhez.

Az első és a hátsó sport motorgumi két komponensét (2CT+) addig tesztelték, amíg megkapták a 23/54/23 hátsó és a 16/68/16 első kerék arány számot, mely szerintük a legideálisabb a legkülönbözőbb fordulási szögeknél is.


A puding próbája az evés


Az újságírók a teszteket a BMW gyártó S1000RR tipusán kezdték meg, a kontroll gumi a Pilot Power 3 volt.

Kezdetben a Pilot Power 3-mal is mindenki meglehetősen elégedett volt, remek egyenes stabilitás, szép kanyarba döntésekkel, mindössze egy kis instabilitással a hegyes szögeknél, főként fékezések közben.

A Power RS-re történő váltás azonban azonnal megmutatta, hogy az új sport motorgumi kiváló tulajdonságai egy egészen más dimenzióban mozognak. A motort mintha kábelre feszítették volna, olyan stabillá vált, gyönyörű és kiszámíthatóan kontrollálható kanyarodással.

Igazából minden egyes sebességnöveléssel együtt még nagyobbá vált a két abroncs közötti tudásbeli különbség, ahol a Pilot Power 3 kissé lágy volt, ott a Power RS pont megfelelő, ahol a PP3 stabilitása kezdett összeomlani, ott az RS magabiztosan és nagy önbizalommal haladt tovább.

Valahogy a Power RS szinte azonnal eggyé vált a motorral, és annak legnagyobb teljesítményeit is képes volt az aszfaltra átvinni.

Az új gumiabroncsot nem véletlenül optimalizálták időt és anyagot nem kímélve, a legkülönbözőbb köbcenti tartalommal és karakterisztikával bíró sport motoron kiválóan viselkedik és hihetetlen mértékű tapadást biztosít.

Másik előnye a Power RS sport motorguminak, hogy rendkívül széles hőmérsékleti tartományban használható, ami közúton nem az utolsó szempontok egyike.


0

Kosár tartalma
A kosara jelenleg üres!
Összesen: 0
Tovább vásárolok Tovább a fizetéshez