Motorgumi

kereső

Szélesség: Magasság: Átmérő:
Gumi méret
Gumi méret
Márka: Kategória:
Új gumik Használt gumik
Szélesség: Átmérő:
Márka: Kategória:
Új gumik Használt gumik

Bridgestone Battlax S20 motorgumi teszt

A Bridgestone mindig fontosnak tartotta, hogy a MotoGP-ben eltöltött évek alatt összeszedett versenytapasztalatait folyamatosan áthelyezze az utcai gumijaiba is. Az S20 a japán gyártó minden-egyben sport motorgumija, a munkába ingázástól a lendületes hétvégi túrákhoz a spektrum minden pontján megállja a helyét.

Sőt alkalmi pályagyakorláshoz is kifejezetten megfelelő. A BT-003RS nagyteljesítményű pályaabroncs és a BT-023 között helyezkedik el, és az idősebb generációs BT-016 Pro utcai motorgumi mellett került forgalomba.

Bridgestone_Battlax_S20_EVO


Dekoratív és praktikus


A BT-016-os elődhöz hasonlóan az S20 is egy szépen ívelt vagány profillal rendelkezik, amely középen nem olyan magas, mint általában más gyártók termékei. És pont emiatt lesz az S20-nak a kormányzási érzete olyan kivételesen semleges kezelhetőségű – soha nem fordul, nem dől se többet, se kevesebbet, csak annyit, amelyet a motor lovasa a kormány által meghatározott. No persze vannak még a motorgumi kínálatban még ennél is pontosabb abroncsok, de csak nagyon kevés tudja ezt a baráti és félelemmentes manőverezhetőséget, mint az S20-as.

Másik előnye ennek az abroncsnak, hogy sokféle alvázmérethez alkalmazható.


A Battlax S20 gumikeveréke


Valószínűleg a Bridgestone Battlax S20 motorgumi kiválóan optimális tulajdonsága a fokozott érintkezési felületen kívül az új gumikeverék. Bár a kettős gumikeverék használata nem újdonság, a két keverék tagoltságát megváltoztatták.

Az első abroncs a BT-016-os formulájából használ lágyabb keverékeket a még szélesebb tapadási arányok eléréséhez a vállakon, viszont a középvonalon egy tartósabb, stabilabb és vékonyabb keveréket helyeztek el a még kontrollálhatóbb egyenes haladás érdekében. Érdekes módon a hátsó abroncsnál az ellenkező irányban mentek el a tervezők.

A középvonali kopókeverék arányát vették szélesebbre, és ezáltal az oldalsó lágyabb tapadókeverék kisebb területet foglal el a motorgumi futófelületéből. A gumiformulát áttervezték a jobb melegedés és a még nagyobb működési tartomány elérésének érdekében. Az új futófelület mintázata most még mélyebb hornyokkal vezeti el hatékonyan az esetleges csapadékot.

Az Battlax S20 abroncsainak súlya kisebb, mint a drágább BT-003RS abroncsai, vagy az idősebb BT-016. Ez jótékonyan hat a kezelhetőségre és a gyorsítások is hatékonyabbak lesznek.


Motorgumi a teszteken


A tesztelők mind az utcán, mind a versenypályán elégedettek voltak a motorgumi gyors felmelegedési idejével, de nem sokkal gyorsabb ez az idő, mint a neves előd BT-016 ideje. Az abroncsok remekül kezelték a rossz utak egyenetlenségeit a kanyarokban is.

A versenypályán gyorsabb haladás közben a hátsó kerekek hajlamosak kissé sodródni, de egy kis légnyomáscsökkentés azonnal helyreállítja a kívánt tapadási érzetet, és egyáltalán nem veszélyezteti sem a stabilitást, sem a fékezések kontrollálhatóságát.

A túlmelegedésre utaló zsíros, kenődő érzés ennél az abroncsnál nem fordul elő, talán kissé kevesebb a közúti érzékenysége, mint elődjének.

0

Kosár tartalma
A kosara jelenleg üres!
Összesen: 0
Tovább vásárolok Tovább a fizetéshez
Tisztelt ügyfelünk!
A webshopunk zavartalanul működik. Az online rendelések kiszállítása folyamatos.
Az elvitelre rendelt termékeket 8-15 óráig tudja átvenni.
A gumiszervizünk nyitva H - P: 8-17-ig.
A termék jelenleg nincs készleten.


Kérjük adja meg adatait és hamarosan értesítjük a várható szállítási időről.







Köszönjük!

Üzenetét megkaptuk.

Kollégáink 1-2 munkanapon belül válaszolnak kérésére.


Ez a termék a Koronavírus miatt kialakult gyártói és szállítói leállások következtében nem rendelhető. Kérem válasszon olyan terméket amely raktáron van.