Motorgumi

kereső

Szélesség: Magasság: Átmérő:
Gumi méret
Gumi méret
Márka: Kategória:
Új gumik Használt gumik
Szélesség: Átmérő:
Márka: Kategória:
Új gumik Használt gumik

A Pirelli MT 60 enduro motorgumi

A Pirelli MT 90-es enduro motorgumik rendkívül jól működnek mindenféle felületen, de ha egy kicsit agresszívabbra vágyunk, - természetesen az off-road lehetőségekre gondolva - , akkor a Pirelli MT 60-as egy lényegesen jobb választás lehet. A tesztek alapján az MT 60-ast 60 százalék közúti és 40 százalék off-road enduro abroncsnak írják le.

A Pirelli MT 60 enduro motorgumi jellemzői


Az MT 60-as mintázata V alakú fogásirányosra tervezett nagy agresszív bütykös kialakítással, hogy minél jobb tapadást nyújthasson a legtöbb időjárási és felszíni körülmények között.

Ez a kialakítás remekül gondoskodik az érzékeny, könnyű és visszajelzésekben gazdag kezelhetőségről, jól kombinálja a kiváló kanyar tapadást az egyenes vonalúval, és nem kevésbé az on-road teljesítményeket az off-roaddal.

KTM_Duke620


Az MT 90-es és az MT 60-as összehasonlító tesztje két Kawasaki Versys-ön


A tesztet körülbelül 1000 kilométer megtételével tervezték, és bár a motorozás egy kicsit lekorlátolt volt a folyton változó időjárási viszonyok miatt, az enduro motorgumik még hideg időben hideg felületeken is jó tapadást és elég visszacsatolást szolgáltattak.

Az MT 90-es profilja jobban lekerekített, mint az MT 60-asé, így az utóbbival kanyarodva kissé lassabbnak tűnik a motor. De mivel a Versys egy könnyű és gyorsan kormányozható motor, ez igazából nem is olyan nagy gond, és egy ügyes motoros egy idő után jól ki tudja használni, illetve összecsiszolni ezt a két tulajdonságot.

Mivel a tesztelés csak 1000 kilométerről szólt, nehéz lenne az élettartamról nyilatkozni, egy biztos, hogy az MT 60-ason 1000 km után sem látszottak a viseltesség nyomai.

A Pirelli MT 60 egy kissé szélesebb ott, ahol más abroncsokat vékonyabbnak és magasabb oldalfalúnak terveznek.

Ezenfelül míg az utóbbiak laza felületeken nem tapadnak eléggé és nem elég stabilak, addig az MT 60-as lényegesen jobban boldogul.

És bár a Pirelli MT 60-asok nem a legideálisabbak a Versys számára, mégis sokkal jobban viselkedtek az off-road felszíni körülmények között, mint a minden felszínre valamivel jobban alkalmas MT 90-esek.



A Pirelli MT 60-as enduro motorgumi és a KTM Duke


A KTM a Pirelli MT 60-ast első gyári felszerelésnek választotta a Duke számára, minden bizonnyal jó okkal.

Közúton az MT 60-as a Versys-en mutatott teljesítményéhez képest túl nagy különbséget nem lehetett felfedezni, viszont amikor egy erdőn keresztül vezető csúszós ösvényhez ért a teszt csapat, azonnal érthetővé vált a KTM döntése.

A Versys-hez képest egészen más dimenzióba emelte az off-road laza terepen motorozás élményét az MT 60-as, tökéletes kormányozhatóság és stabilitás a csúszós sárban, csak egy folyómederben a nagy köveken csúszkált a motor viszonylag kontrollálhatatlanul.

Viszont azok az abroncsok, amelyek a folyómeder csúszós kövein jobban betapadnak, fele akkora élményt sem képesek nyújtani a laza talajon, mint azt az MT 60-as viszont nagyon-nagyon jól csinál. Mindent összevetve off-roadra ez az enduro motorgumi jelenleg a talán legtöbb élményt nyújtó abroncs.

0

Kosár tartalma
A kosara jelenleg üres!
Összesen: 0
Tovább vásárolok Tovább a fizetéshez
A termék jelenleg nincs készleten.


Kérjük adja meg adatait és hamarosan értesítjük a várható szállítási időről.







Köszönjük!

Üzenetét megkaptuk.

Kollégáink 1-2 munkanapon belül válaszolnak kérésére.


Ez a termék a Koronavírus miatt kialakult gyártói és szállítói leállások következtében nem rendelhető. Kérem válasszon olyan terméket amely raktáron van.